Marie Jedig fortæller om bloggen som forretning i FINANS og JP Erhverv

   

Vores blogger Marie Jedig er blevet interviewet af Anders Leonhard til Finans.dk og JP Erhverv. I det store interview, fortæller hun blandt andet om bloggen som forretning, synligheden og sit personlige brand.

Marie har igennem ni år været en del af den danske blogsfære, og derfor ved hun om nogen, hvordan mediebilledet har udviklet sig, og hvordan influenter er blevet vigtigere og vigtigere reklamesøjler og strategiske samarbejdspartnere for blandt andet danske mode-og livsstilsbrands.

»…(..).. Som blogger kan jeg noget, som en almindelig annonce i et magasin ikke kan. For mine læsere er jeg et kendt ansigt, der giver en personlig anbefaling..(..)..«, fortæller Marie Jedig i artiklen.

img_0135

Vi har samlet et par af artiklens øvrige citater nedenfor. Hele det store interview med Marie kan læses på Finans.dk – dog påkræves log-in.

»Men man kommer ikke sovende til det (succes som blogger, red.). Jeg står tidligt op om morgenen for at skrive det indhold og tage de billeder, der fastholder mine læsere – på samme måde, som mange aviser og magasiner gør. Samtidig har jeg stort set møder hver dag, ligesom jeg skal deltage i mange events for at vise min synlighed og styrke mit brand«, fortæller Marie Jedig.

Om blogmediet -og markedet giver vores adm. direktør, Henrik Akselbo, også sit besyv i artiklen:

»Markedet er i konstant vækst, og mode- og livsstilsbrands har opdaget, hvor stor indflydelse en blogger kan have på salget«.

Du kan besøge Marie Jedigs blog her.

Skriv en kommentar