Blogger-agentens gyldne råd til marketingchefer

   

Ét af de helt store buzz words i marketing verdenen i 2017  er influencer marketing. Men hertil rejser spørgsmålet sig ofte; hvad er det helt præcist, man som virksomhed får ud af at aktivere influencers i sin markedsføring?

Der er en lang række grunde til, at influencer marketing har vundet så stort indpas som marketing-disciplin og samtidig positioneret sig som et toneangivende fænomen i det nuværende mediebillede. Og netop alle de grunde, belyser vi i en ny artikel, der er udgivet på Market Community. 

shutterstock_604217960

Artiklen sætter fokus på influencer marketing som disciplin, mens den samtidig fokuserer på de mange kvaliteter, der er forbundet med aktiveringen influenter i marketing-fremstød. Vi belyser følgende:

Hvad er det, influencer marketing kan?

Hvordan bruger man influencers i sit marketing mix? 

Influencers og platforme 

Hele artiklen kan læses på Market Community.

Læs også: Bloggers Delight køber Mascha Vangs millionvirksomhed: Blognetværket Blogly bliver en del af Bloggers Delight

Skriv en kommentar