Vi har oprustet organisationen med Louise Seestern som ny Chief Commercial Officer

    Nyhed    Nyt fra Bloggers Delight    

Som led i en større vækststrategi har vi valgt at oprette en ny skræddersyet stilling som CCO til Louise Seestern. Hun får således ansvar for ledelsen af virksomhedens kommercielle afdeling bestående af 10 Account Managers samt yderligere forretningsudvikling.

»Normalt vil det være en udfordring for en virksomhed af vores størrelse at tiltrække og finde en spændende rolle til en profil med 16 års erfaring indenfor digitalt salg, heraf de seneste 11 år på ledelsesniveau. Men matchet mellem Louise Seestern og Bloggers Delight er så ideelt både fagligt og personligt, at begge parter ønskede at få det her til at ske. Jeg ser det som et kæmpe skulderklap til Bloggers Delight, at Louise vælger at fortsætte sin karriere hos os, og jeg ser frem til, at vores organisation bliver styrket og professionaliseret yderligere med de erfaringer og kompetencer Louise kommer med fra bl.a. Aller Media, Jubii og Eniro«, fortæller direktør hos Bloggers Delight, Henrik Akselbo.

los_1_final
Louise Seestern, ny CCO hos BD.

Louise Seestern tiltræder altså stillingen med stor erfaring indenfor både digitalt salg og ledelse. Hun kommer senest fra en stilling som digital salgschef hos Aller Media, hvor hun har haft det overordnede ansvar for det digitale salg på tværs af alle brands. Netop Louises store erfaring samt indsigt i særligt den kvindelige målgruppe og native advertising er også noget af det, hun glæder sig til at bringe i spil hos os.

»Jeg glæder mig til at være en del af en virksomhed i stor vækst og fremgang. Jeg kommer med en stor indsigt i særligt kvindeuniverset, som er en enormt spændende målgruppe rent kommercielt. I samarbejde med BD-teamet er jeg sikker på, at mine erfaringer og kompetencer kan bidrage til at udvikle virksomhedens kommercielle potentiale endnu mere«, siger Louise Seestern.

I 2018 har vi blandt andet en målsætning om at hente 10 procent af den samlede omsætning på kampagneaktiviteter på det internationale marked. Dét – kombineret med vores unikke markedsposition i Danmark og et generelt influencer marketing-marked i rivende udvikling – er nogle af de parametre, som Louise ligeledes fremhæver.

»Influencer marketing kommer kun til at tage endnu mere fart i 2018. Både i ind-og udland. Mediebilledet og medieadfærden ændrer sig enormt hurtigt, og influenterne får mere og mere taletid og reach. Dermed er der også opstået et helt nyt marked med store kommercielle muligheder«, siger hun og slutter:

»Jeg er sikker på, at vi kan videreudvikle Bloggers Delights unikke position som markedsleder. Den internationale satsning samt opkøbet af blandt andet Blogly i efteråret er blot nogle af de kommercielle indsatsområder, vi kan bygge videre på, hvilket positionerer os meget stærkt«.

Louise Seestern tiltrådte stillingen som Chief Commercial Officer den 19. februar.

Læs også: Er du vores næste praktikant? 

Skriv en kommentar









:lion: 
:grinning: 
:grin: 
:joy: 
:smiley: 
:smile: 
:sweat_smile: 
more...