Presseomtale af vores satsning på mikro-influencers

   

Markedet for influencer marketing buldrer afsted, og nye nicher, discipliner og muligheder opstår konstant. Vi er glade for at kunne fortælle, at vi hos Bloggers Delight igen har vokseværk. Vi har nemlig netop løftet sløret for vores nye satsning – en helt ny afdeling, der er dedikeret det voksende marked for mikro-influencere.

Det betyder, at vi fremadrettet kommer til at fokusere endnu mere på kampagne-setups, hvor mikro-influencere aktiveres.

I samme anledning kan vi byde velkommen til to nye profiler i vores Bloggers Delight-team, nemlig Nicolai Mazur og Wicki Sørensen (som vender tilbage til BD efter et år hos BrandHeroes).

Både Dansk Markedsføring og Fashion Forum har skrevet om vores nye tiltag. Det kan du læse om nedenfor.

Fashion Forum: Bloggers Delight stiller skarpt på mikro-influencere
Dansk Markedsføring: Blog-netværk udvider influencer-satsning

Læs også: Bloggers Delight intensiverer strategisk fokus på mikro influencers – etablerer specialiseret afdeling

Skriv en kommentar