Case study: Helse Matilde x Australian Bodycare

   

Hvad siger du til 388 salg og en ROI på 233%?

Det er hvad vi hos Bloggers Delight i samarbejde med vores influent Matilde Trobeck, bedre kendt som Helse Matilde, har formået at generere til webshoppen Australian Bodycare på blot én måned.

Matilde har i lang tid testet og benyttet sig af produkterne fra Australian Bodycare og er meget tilfreds med de resultater som produkterne har givet hende. Derfor var det helt naturligt for hende at anbefale produkterne til hendes trofaste følgere, der evigt søger gode råd hos hende.

Ved at udgive 10 Instagram Stories med swipe-up funktion til produkterne, genererede Matilde intet mindre end 388 direkte salg på blot én måned!

Resultatet er ikke at tage fejl af. Medejer hos Australian Body Care, Morten Bo Madsen, udtaler: »Vi har i de sidste par år benyttet os af en stor mængde influencers hos Australian Bodycare, hvoraf nogle har skilt sig mere ud fra mængden end andre. Dette gælder især for HelseMatilde, som med en stærk relation til sine følgere og en naturlig troværdighed, har formået at øge salget mærkbart fra den ene dag til den anden. Matildes omtale boostede ikke kun det direkte salg, men hendes anbefaling af vores produkter afledte også salg i vores fysiske kanaler«.

Læs også: Q/A: Et kritisk blik på influencer marketing

Skriv en kommentar