Bloggerne ånder de etablerede medier i nakken

   

»Influencer marketing er blandt tidens store buzzwords, og bloggerne er pivhotte hos både bureauer og annoncører, der hver dag skal have nye målgrupper i tale«.

Således indleder Kommunikation og Sprog en ny artikel, der sætter fokus på et spirende marked indenfor influencer marketing. Vores direktør, Henrik Akselbo, er blevet interviewet til artiklen sammen med Nicolai Jørgensgaard Graakjær, professor ved Institut for Kommunikation og Psykologi ved Aalborg Universitet.

skaermbillede-2018-02-16-kl-15-22-02

 

Den informative artikel dykker ned i områder som:

– De troværdige repræsentanter for målgruppen
– Styrken ved den målbarhed og data, der er forbundet med influencer marketing
– Den systematiserede tilgang: Fra tilfældige sponsorater til etableret forretning
– Konkurrencen mod de store livsstilsmedier
– Hvordan fungerer influencer marketing egentlig?

Artiklen er akkompagneret af en række stilfulde billeder af vores talentfulde bloggere: Amalie Wessel, Frederikke Toftsø, Marie Jedig, Lasse Ribergård og Sidsel Hilding-Hamann.

Læs hele artiklen her.

Læs også: Videoindhold bliver en af de største influencer marketing trends i 2018

Skriv en kommentar