Case Study: Sidsel og Lasse som ambassadører for Aarhus Airport

   

Gennem store dele af 2018 har Sidsel og Lasse været ambassadører for Aarhus Airport. Aarhus Airport havde et ønske om at brande sig overfor rejselystne østjyder i generation Y via et gensidigt samarbejde, der kunne skabe awareness og tilføre coolness til lufthavnen og dens muligheder.

Og resultaterne af det strategiske og langvarige samarbejde taler sit tydelige sprog.

Se hele vores case study her.

I alt har Sidsel og Lasse udgivet 7 blogindlæg i perioden fra april til oktober, og det samlede timespent på disse har været 1 måned, 10 dage og 20 timer.

Med Instagram inkluderet blev der i perioden lavet 63 udgivelser, hvoraf 4 af disse var rejseguides, der blev anvendt på aar.dk.

I alt nåede det udgivne content 173.613 eksponeringer i perioden, mens 75 procent af reachet var indenfor målgruppen.

Om samarbejdet udtaler Dortea Grønbæk, Marketing og Communications Manager hos Aarhus Airport:

»Vi har hele tiden været ude efter et længerevarende samarbejde, fordi det er det, der reelt giver værdi for såvel os som for Sidsel og Lasses følgere. Og det er jo det, det hele handler om. Det længerevarende samarbejde indikerer commitment fra begge sider – og vi sikrer dermed, at vi over tid får en oplevet, personlig og autentisk vinkel på budskaberne, som gerne skal gøre det nemmere for Sidsel og Lasses følgere at relatere til – og dermed skabe en reel værdi for følgerne, som faktisk flytter noget«.

Se hele vores case study her.

Læs også: Case Study: Helse Matilde x Australian Bodycare

Skriv en kommentar