Brugen af mikroinfluenter vinder frem

   

De seneste par år har flere og flere virksomheder fået øjnene op for den værdi, mindre influenter kan have for deres brand. “Med mikroinfluenter aktiverer man sin målgruppe og får en masse unikt indhold. Med disse aftaler får man for eksempel 30 personlige takes, der når ud til den relevante målgruppe, og det ville man ikke få, hvis man brugte pengene på én større influent” fortæller vores direktør, Henrik Akselbo, til Finans.dk. En anden fordel ved mikroinfluentkampagner er, at det er muligt at komme i gang med en kampagne for et relativt lavt beløb, i forhold til, hvad det ofte koster at aktivere større influenter i en kampagne.

Hos Bloggers Delight definerer vi en dansk mikroinfluent som en profil med en lokalt forankret Instagram-følgerskare på mellem 500 og 5.000 følgere. Vi har allerede eksekveret succesfulde kampagner med mikroinfluenter for en lang række brands inden for forskellige industrier; UNIQLO, Sloggi, Flying Tiger Copenhagen, Copenhagen Business Academy, NorthSide, DSB og Libresse er blandt dem, der har meldt sig på banen med mikroinfluentkampagner gennem Bloggers Delight. Er du nysgerrig på, hvad mikroinfluenter kan gøre for dig og din forretning? Skriv til salg@bloggersdelight.dk og lad os hjælpe dig i gang med det samme.

Vi arbejder også med mikroinfluentkampagner i udlandet og eksekverer lige nu kampagner i bl.a. Tyskland, Norge, Sverige, Holland, USA og Storbritannien.

Skriv en kommentar